tirsdag 22. november 2011

Nye medlemmer i November # 3

Flere medlemmer har kommet til her Hos Fotoringen. Det er veldig hyggelig. Velkommen!

Fotoblogger:
Moments in time
Shoot by Twiggy
Torunn's Naturbilder
Kvardagen
Lottas Fotografi
©Ingrid Andrea



Foto og lett blanding:
Mr. Stonewoods world
MK-Blogg
bellabeline
ROSEN-sin
minkreativehverdag

Jeg vil samtidig minne om fotoringens utfordringer som pågår nå:
Novemberlandskap
og
Månedens monochrome
Det er allerede kommet inn mange flotte bidrag!

8 kommentarer:

Kathrine sa...

Hei!

Jeg fikk tips fra Ege Denne sin fine blogg om at jeg kanskje kunne bli med her...da måtte det bli under Foto og lett blanding... Meeen det er opp til dere å vurdere da... ;)

Kathrine

FO - 2 sa...

Hei.
Kan du legge meg til som medlem?
Under kategorien Foto og lett blanding.
På forhånd, TAKK!
OG god dag!

Anonym sa...

Hej! Det var länge sedan du besökte min blogg Helen. Här har det varit stormväder i natt men nu är det stilla och lugnt. Ha en fin dag !

Sigyn sa...

Hei! Kunne jeg få bli medlem her? Under foto og lett blanding?

Ha en super helg! :)

Desirée sa...

Har ikke vært borti denne bloggen før, var jo et fint bekjentskap!

Jeg vil gjerne være med under Foto og lett blanding, hvis jeg får :)

God helg!

Hilsen Desirée

CameraCruise sa...

Hei,
Kan jeg være med under Fotoblogger?
Ha en flott helg.

Treider sa...

Hadde vært artig å bli medlem :) Under fotoblogger helst :)

Url: treiderphoto.com

Kleppanrova.com sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med på foto og lett blanding-
Hilsen Ingun med bloggen:
http://kleppanrova.blogspot.com/