mandag 10. september 2012

MÅNEDENS MONOCHROME - SEPTEMBER!

Omsider kan jeg ønske Velkommen til September-utgaven av Månedens Monochrome!
Vi er kommet litt ut i September . . .tida går litt for fort for meg noen ganger:)
 
 
"Monochrome betyr: Bilde/ maleri/Design som går i èn fargeskala.
I denne utfordringen har jeg valgt Svart/hvitt- monochrome."
 
 
Som vanlig har jeg plukket ut 3 bidrag fra forrige utfordring, som får litt ekstra heder og ære her på Fotoringen:
 
 
 
 

 
 

 
Da går vi på denne månedens Monochrome utfordring.
Jeg tar som vanlig med reglene:
Bruk kun Svart/hvitt foto
Du må delta med egne bilder
Legg opp link direkte til ditt bidrag - VIKTIG!!
Bidraget ditt må inneholde link tilbake til denne utfordringen.
 
LYKKE TIL!


4 kommentarer:

Pictografio sa...

Unfortunately, I do not know any Scandinavian language, but I fall in love with the Norwegian photobloggers scene :)

Huldra sa...

Herlige, og totalt forskjellige bilder du viser her. Dette ga glød til å være med. Gleder meg til å titte innom alle bidragene. Elsker diss utfordringene, så takk for at du gjør dette. :)

Torsdagshilsen fra Huldra- som debuterer med monocrome :)

Elin sa...

Jeg vil gjerne bli med i Fotoringen.

Jeg har ingen ren fotoblogg, men er veldig glad i ha bilder til innleggene mine. :-)

Foto og lett blanding-blir vel den kategorien jeg event skal i da. Du får se om jeg passer inn, Helene. :-)

Ha en fin helg.

http://bare-lille-meg.blogspot.no/

Birgitte sa...

Hej Helene, jeg har lagt et billede ind i dag fra min nye blog, jeg har lagt det samme ind for nogle dag siden, vil du være sød at slette det gamle ? Undskylder ulejligheden :-)