tirsdag 6. mars 2012

Månedens Monochrome # 5 - Mars: VINN 1 års abonnement på magasinet Natur & Foto!


Det er Mars, og klart for en ny runde med Månedens Monochrome.

Det var utrolig mange gode bidrag med også i Februar, og jeg har etter beste evne prøvd å plukke ut 3 bidrag som fortjener litt ekstra oppmeksomhet.
Selv om 3 bidrag blir fremhevet, betyr ikke det at det ikke var flere flotte bidrag med.

Jeg er overrasket over hvor mange flotte bilder dere leverer, og synes dere er fantastisk kreative:o)


Her er 3 bidrag som jeg synes fortjener å fremheves. Bildene er i tilfeldig rekkefølge:







I Mars-runden av Månedens Monochrome kan du være med i trekningen av et 1-års abonnement på magasinet Natur & Foto
Det blir trukket ut en tilfeldig vinner som blir annonsert i April-runden av Månedens Monochrome!

Da håper jeg det kommer inn mange spennende bidrag også denne måneden!

Reglene er greie å ha med - særlig for nye deltakere:o)

Her er vilkårene for deltakelse i Månedens Monochrome:
Bruk kun Svart/hvitt foto
Du må delta med egne bilder
Legg opp link direkte til ditt bidrag - VIKTIG!!
Bidraget ditt må inneholde link tilbake til denne utfordringen.
LYKKE TIL!

9 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

Å så kjempekult at du hadde plukket ut mitt bilde!
Nå ble jeg litt stolt.
Hilsen Ingun

Wenche sa...

Flotte bidrag du har plukket ut Helene :0)

Millemilla sa...

Flotte bidrag ja. Og juhu! morro med premiering da!

Mariane sa...

Wow ... du har sat mit billede op - Det var en overraskelse - Jeg er meget glad for at se det på den måde. Mange mange tak !!!

http://staronephoto.wordpress.com/black-white-2/my-art-in-bw/mar/

Marianne sa...

Gratulerer til tre flotte bidrag!
Lekre bilder! :)

Anonym sa...

Jeg lurer på hvorfor du ikke legger til den vote-knappen som er tilgjengelig på InLinkz? Så kunne vi som deltar stemme? Ville det vært av interesse?

Anonym sa...

Hej! Dessa s/v bilder var mycket fina. Ha en fin dag !

Metteli sa...

Hei, for et supert nettsted! Jeg vil gjerne bli medlem, som fotoblogger, jeg legger utelukkende ut egne bilder på bloggen min. www.metteli.com. Forresten, på månedens monocrom, er det et bestemt tema, eller bare et bilde vi liker?

Anonym sa...

Så gøy at bilde mitt ble valgt ut blant så mange fine bidrag:)